



Opis artikla
Vaš cilj u Mani, strateškoj društvenoj igri za dva igrača, je da zarobite protivničkog daimja, ali pokazaće se da je ponekad dopustiti da budete uhvaćeni ustvari najbolji plan za napad.
Svaki igrač ima šest figura, jednog daimja i pet ronina, koje su na početku igre postavljene u zadnji red table za igru koja je podeljena na šest kolona i 6 redova (36 polja). Svako polje table za igru ima 1, 2 ili 3 oznake. Početni igrač (crni) pomera jednu svoju figuru za 1, 2 ili 3 polja u zavisnosti od broja oznaka na njegovom početnom polju. Igrač može da pomeri figuru ortogonalno u bilo kom smeru, praveći zaokrete od 90 stepeni ako želi, ali ne može da se kreće kroz druge figure. Ako završi kretanje na polju na kom se nalazi protivnička figura, ta figura je zarobljena i sklanja se sa table.
Nakon prvog poteza, igrač proverava broj oznaka polja gde je njihova figura završila kretanje, a zatim uzima neutralnu pticu "mana" i postavlja je na slobodno polje koje ima isti broj oznaka. Sledeći igrač mora da pomeri jednu svoju figuru koja se nalazi na polju koje ima isti broj oznaka kao polje gde se nalazi ptica "mana" — pomerajući tu figuru za broj polja jednak tom broju — onda će pomeriti pticu mana na osnovu toga gde njegova figura završila kretanje.
Ako protivnik postavi pticu na, recimo, polje 2, a vi nemate nijednu figuru na polju 2, onda možete ili da pomerite bilo koju svoju figuru za broj polja jednak oznakama na njenom početnom polju ili da ponovo ubacite u igru jednog vašeg zarobljenog ronina na bilo koje nezauzeto polje na tabli za igru.
Igrač koji prvi zarobi protivničkog daimja je pobednik!
Opšte informacije | |
Trajanje partije | 10 minuta |
Uzrast | 8+ |
Broj igrača | 2 |
Kompleksnost | 2.10 / 5 |
Mehanike igre | Point to Point Movement, Square Grid |
Dizajner | Claude Leroy |
Jezik izdanja | Engleski |
Jezička zavisnost | Bez teksta na komponentama |
Deklaracija | |
Naziv proizvoda | Društvena igra Mana |
Uvoznik | Pridemage Games |
Izdavač | Cosmoludo |
Zemlja porekla | Nemačka |